Wysłany: Sob Paź 05, 2013 21:47 Temat postu: Re: Internet, TV, telefon.
Witam,
Chcę podpisać umowę z 4web ale ze zrzutów ekranów, które były, na obu widać, że są straszne pingi, 135 i 89 to jakiś dramat chyba. Miałem radiowe łącze z pingami na poziomie 10-15 a tu przy światłowodzie to spodziewałem się raczej poniżej 10. Czy jest to odczuwalne, że reakcja jest powolna?
Witam.
Dla zastanawiających się nad providerem internetowym, chciał bym opisać swoje doświadczenia z 4web.
Zaczęło się bardzo sympatycznie w piątek 2 tygodnie temu, kiedy to spotkałem pana technika na jednej z klatek. Po krótkiej rozmowie odnośnie pingow (miałem te same wątpliwości co wy, widząc zrzuty z testów w tym temacie), zapytałem się ile trzeba czekać na podpisanie umowy/podłączenie do sieci. Pan technik zadzwonił do szefa i okazało się, ze jest mnie wstanie podłączyć w ciągu dwóch godzin, a kontrakt podpisałem po 4 godzinach (miałem 2 godziny na test łączy ).
Póki co internet śmiga bardzo ładnie, download większy niż zadeklarowany w umowie (pewni tylko narazie, póki łącza nie są przeciążone, zobaczymy za rok...).
Pingi też przyzwoite.
Pinging battle.net.eu [78.46.90.98] with 64 bytes of data:
Reply from 78.46.90.98: bytes=64 time=33 TTL=51 seq=1
Reply from 78.46.90.98: bytes=64 time=33 TTL=51 seq=2
Reply from 78.46.90.98: bytes=64 time=33 TTL=51 seq=3
Reply from 78.46.90.98: bytes=64 time=34 TTL=51 seq=4
Ping statistics for battle.net.eu
Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss)
Approximate round trip times in milliseconds:
Minimum = 33, Maximum = 34, Average = 33
Ale najmilsza niespodzianka, zdarzyła się wczoraj.
Od rana miałem problem z niektórymi stronami/grami. Parę godzin wojowałem, myśląc, ze problem jest po mojej stronie. W końcu około godziny 19tej (w NIEDZIELE) zadzwoniłem na pomoc techniczna. Opisałem problem, który pan technik, odraz starał się rozwiązać razem ze mną. Po kilkunastu minutach rozmowy, upewniliśmy się, ze nie jest to wina mojej konfiguracji, a pan przyjął usterkę. W ciągu dwóch następnych godzin oddzwoniono do mnie dwa razy. Za pierwszym razem internet działał bez zmian, po drugim telefonie wszystko zostało naprawione.
Wielkie brawa dla techników, za rozwiązanie problemu o godzinie 21 w NIEDZIELE!!!
Polecam.
miło nam poinformować o wprowadzeniu w naszych łączach internetowych nowych rozwiązań. Aktualnie oferujemy łącza z prędkością wysyłania o znacznie wyższych parametrach niż dotychczas, a mianowicie:
- 10/10 Mb/s,
- 25/25 Mb/s,
- 50/50 Mb/s,
- 100/50 Mb/s
Propozycja ta dotyczy zarówno naszych aktualnych abonentów, jak i potencjalnych
Chcielibyśmy także zainteresować Państwa naszymi usługami telewizyjnymi. Oferta MetroTV to oferta, która w standardzie pozwala korzystać m.in. z:
- pausetv - możliwość zatrzymania i odtworzenia programu
- npvr - możliwość nagrania dowolnie zaplanowanej audycji,
- catch-up - możliwość odtwarzania programów do 24 godzin wstecz - funkcja ta cieszy się ogromną popularnością.
Mieszkańcom Łodzi polecam zapoznać się z ofertę Toya Nie kojarzę, żeby w jakieś części Łodzi nie docierał jej sygnał więc tu też nie powinno być problemu. Toya ma bardzo często różnego rodzaju promocje i na im więcej usług od nich się zdecydujemy tym możemy liczyć na lepsze promocje (szczegółów najlepiej poszukać na ich stronie: https://toya.net.pl/telewizja)
My mamy wykupioną ofertę gdzie oprócz telewizji w abonamencie mamy również internet. Całość kosztuje niecałe 50 złoty a możemy korzystać z ponad 100 kanałów telewizyjnych i internetu z prędkością 100 Mb/s.
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Możesz zmieniać swoje posty Możesz usuwać swoje posty Możesz głosować w ankietach
Portal www.MojeOsiedle.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi
zamieszczanych przez użytkowników serwisu. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo
lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną
lub cywilną.